REI UBU-KOWISKI: Champion 2005 of Soccer

domingo, novembro 27, 2005

Champion 2005 of Soccer





Hoje eu Quero Sair Só
Lenine

Se você quer me seguir,
Não é seguro.
Você não quer me trancar
Num quarto escuro.
Às vezes parece até que a gente deu um nó,
Hoje eu quero sair só...
Você não vai me acertar
À queima-roupa,
Vem cá, me deixa fugir,
Me beija a boca.
Às vezes parece até que a gente deu um nó,
Hoje eu quero sair só...
...Não demora eu tô de volta...
Tchau!
Vai ver se eu estou lá na esquina, devo estar
Tchau!
Já deu minha hora
E eu não posso ficar.
Tchau!
A lua me chama, eu tenho que ir pra rua
tchau
hoje eu quero sair só...

Wonderland
Simply Red

People, places
Pursuing the chases
Our moments were chosen
Her senses explosion
Take your pulse and read it well
She never said you'd only get one chance
Pay your debt and bleed as well
You're living in the same circumstances
The end of an era
Our future no clearer
My people no stronger
The blame i lay on her
Wonderland, wonderland
It's beautiful
Wonderland, wonderland
It's beautiful
Take your pulse and read it well
She never said you'd only get one chance
Pay your debt and bleed as well
You're living in the same circumstances
The end of an era
Our future no clearer
My people no stronger
The blame i lay on her.

Stars
Simply Red

Anyone who ever held you
Would tell you the way I’m feeling
Anyone who ever wanted you
Would try to tell you what I feel inside
The only thing I ever wanted
Was the feeling that you ain’t faking
The only one you ever thought about
Wait a minute, can't you see
That I…
Wanna fall from the stars
Straight into your arms
I… I feel you
I hope you comprehend
For the man who tried to hurt you
He's explaining the way I’m feeling
For all the jealousy I caused you
States the reason why I’m trying to hide
As for all the things you taught me
It sends my future into clearer dimensions
You'll never know how much you hurt me
Stay a minute, can't you see
That I…
Wanna fall from the stars
Straight into your arms
I…I feel you
I hope you comprehend
Too many hearts are broken
A lover's promise never came with a maybe
So many words are left unspoken
The silent voices are driving me crazy
After all the pain you caused me
Making up could never be your intention
You'll never know how much you hurt me
Stay, can't you see
That I…
Wanna fall from the stars
Straight into your arms
I… I feel you
I hope you comprehend
That I…
Wanna fall from the stars
Straight into your arms
I… I feel you
I hope you comprehend.